Sista dagen ledigt.

2010-01-06, 14:56:57 / Kategori: Allmänt
Hejssan.

Igår så sov jag enliten tupplur och sedan blev det filmkväll hos lina med fanny och hanna:) Vi tittade på Män dom hatar kvinnor. Har sett den 4 ggr men den är alltid lika bra, och liite skrämmande ochså ;)

När wiiken kom efter mig for vi sedan en sväng till axu och chillade.
När jag kom hem var jag så trött att jag bara gick och sova.


Idag vaknade jag halv 12. Vi for halv 2 till mommo och mofa på middag.
Sitter här på mommos lap-top och bloggar :D Har ätit så massor god mat att jag måste rulla hem.

När jag kommer hem måste man med en mycket suur miin packa skolväskan. UUUUUSSSHH!
Jag har absolut ingen lust att sticka tibaka till skolan efter ett lov som jag tyckte nyss började.


Nåjaa..skall se om jag överlever morgondagen. 8-4.
Det ända positiva är att man får se sina kaverin.


Ha det bra!
kram:alex2



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?