sjuk:(

2010-01-12, 13:29:40 / Kategori: Allmänt

hei.
Idag stannade jag hemma från skolan.
Vet inte riktigt vad jag har för fel.
Jag bara känner mig yr och har smått huvudvärk och jätte röda kinder!

Igår var jag en sväng hos karin på kvällen på en kopp te. Det är alltid lika mysigt att tala med henne om allt möjligt som hännt under dagen. Dessutom får hon mig alltid att skratta:)
Hon skall köra inssin nu på fredag, jag lovar jag är lika nervös som hon är :D

Min sötnos lina textade just till mig och bjöd mig till hennes "födis middag" ^^
Jag har ingen aning om vad jag skall köpa till henne och jag skulle förståss villa ge någonting UNDERBART men min ekonomi är ganska dålig just nu.

På lördagen skall jag och många andra trevliga människor på Borg rock läger och det skall förståss gå utanpå Nannus födisfest. Nå vi löser det sekert på någå vis för jag tänker INTE missa någondera.

Nu skall jag gå och fortsätta vila och se på Desperate Houswifes.
I moddan håller vi just nu på att läsa en bok som är skriven av Jonas Gardell. Den heter: En ufo gör entree.
Mycket speciell men endå ganska bra.

ha en bra tisdag.
kram:alex2



en vacker bild på Lina från förra sommaren:) saknar dom tiderna





Någonting jag ochså saknar är mina och Karins svampplocknings-
söndagar. Snart bilder det höst igen och då ger vi ut oss i skogen:)


Karin

du har typ 5 sekunder på dj att ta bort den där bilden annors får du besöksförbud till oss!



2010-01-12, 18:52:19 URL: http://kavist.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?