ohi on. THANK GOOOOOOOOOOOOD

2010-06-02, 12:00:44 / Kategori: Allmänt
jag skulle inte ha klarat ett ända prov till.
min hjärna är så mörbulttad och hjärtat tänker på sommarlov.
jag klarade alla mina sex prov och nu återstår att se om dom är gokända.
hoppas hoppas hoppas...


jag har inte hunnit,orkat eller haft lust att uppdatera.
men en nyhet var att jag har klarat hygienpasset,vilket var ganska positvt.
man har det hela livet om man en gång klarar det.


snart är det sommarlov.
imorgon består skoldagen av provutgivningar,slutar väl typ klockan 12.
på fredagen är det sportdag:)
vi hade kanske tänkt åka och shoppa med karin på fredagen.
låter ju ganska kuul.


det finns massor saker som gjort mig glad på sista tiden,trots stressig skolvecka.
men ett dilemma återstår..VA SKA JA GÖRA PÅ SKOLAVSLUTNINGEN!
jag kan inte välja mella borgå och sibbo:(
angst


jag skall till klockan 4 på jobb:/
jag hoppas brutts sku komma ti mej idag övernatten<33



ha det bra
kram:alex2

p.s. JAG KAN INT TALA FÖR JA VA JUST O BORRA HÅL I 45 MINUTER TO DÖDENSVÄNTTERUM..(tandläkaren)
jag har ennu två gånger att fara dit så e mina hål fixade :/




brutts kyysä mej i en barnvagn hos hinssis. kvällen var lika suddig som bilden



hot NOT


dimissions OUTFIT


jag

->borgå såklart. sibbo, vafaaaaaan!



2010-06-03, 11:53:54



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?