ta vara på tiden mina vänner

2010-06-08, 22:11:39 / Kategori: Allmänt
när man är på skribaläger kommer man och tänka på sitt eget.
den tid man aldrig mera får uppleva.
den var så vacker.
så rolig.
det är hemskt att tänka att vissa stunder i livet bara går förbi och du kanske inte hinner njuta tillrekligt av dem.
så ta vara på dom fina stunderna och de fina människor du spenderar dem me.
nu är fiilisen jätte skön.
natimusiken spelar,det är helt mörkt i hela huset,konfirmanderna sover, och man själv är stolt men trött efter den första dagen.
förväntningarna för lägret är höga, eftersom vi märkt att det är en toppen grupp.
nu skall jag njuta av Norah Jones vackra raspiga röst i mörknet.
sedan är det läggdags för hjälppisarna.
lång dag vänttar imorgon.
som tur är det besöksdag 10.6 alltså torsdag alltså min födis.
jag skulle dö om jag int fick se karin eller bruttan.
saknar dem ren.
snyft
ha det bra.
kram:alex2

Karin

Ja kommer o krama sönder dej imoron! :) <3



2010-06-09, 12:50:15 URL: http://kavist.blogg.se/

Nessu

WTF har ni besöksdag? :DD hur länge e ni riki på läger? ett år? :D



2010-06-09, 14:20:35 URL: http://nesslann.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?