ajajajaj!

2010-03-15, 09:27:33 / Kategori: Allmänt
hey.
vaknade idag morgon och kände mig DÅLIG!
mätte febern och hade redan 37.6 PÅ MORGONEN!
huhjuhjhuhjuh.
för att inte tala om min hals som inte gick att andvända.
den var torr som en öken och fast jag har druckit liter efter liter är den inte återställd ennu heller.


idag skall jag hålla MEGA låg profil.
gömma mig under täcket med burana 600 och se till att jag blir frisk.
det är så sött när pappa alltid blir mega orolig när jag är sjuk och hämtar limu och karkki från butiken som om det vore sista dagen jag levde:D det har han alltid gjort.
han skämmer bort sin prinsessa!

NU ÄR DET SOFFAAN-> DUNTÄCKE-> OCH DISNEY FILMER -> OCH VARM SAFT
som gäller.

ha en mindre sjuk måndag.


kram:alex2




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?