cruising runt halva världen!

2010-03-14, 11:00:49 / Kategori: Allmänt
heyyyaa!
igår var vi med karin,robin,jonatan,basse och jag ute och åka lite bil.
de e helt ofattbart hur roliga juttun vi alltid har och dom är mera random än RANDOM! hahha
vi var bland annat till kessan, mäkkin,torimunkki i borgå (skäms liite) , nickby osv.
kom hem ungefär halv två tiden,och då var man trött.
fast jag läggde på en film som jag allti gör och sommnar till den, vaknar sedan nångong mitt i natten och stänger av den :D


Idag när jag nyss vaknade hade jag hemskt ont i halsen.
JAG VILL INTE BLIR FÖRKYLD! det är helt för dåligt att vara ens EN dag borta från skolan pluss att det är massor på fritiden nu med Prg ,drogtunneln , AN , och Borgrock- drama ....

Idag skall jag skriva en hissa- essä om Häxprocesserna i Europa, på 1600 talet
Det kan ju vara ganska spännande men medetsamma är det läxor och jag skulle kunna ha veckosslut MÅNGA MÅNGA MÅNGA dagar till.

ikväll kanske vi skall hitta på någånting med pappa eftersom mamma ennu är i Tunisien.
JAG ÄLSKAR ATT VARA ENSAM HEMMA MED PAPPA! vi liksom synkkar bättre ihop :D
( fast,okej, måste erkänna att här borde städas)


ha en trevlig söndag.


kram:alex2


några töntar från Borgrock-Dramagruppen :D

empaaa

hej vittu myggan ja kommer att missa AN några torsdagar.. va fan ska ja göra. ja kan ju int sådär bara gå o missa. o förrästen ska du va me i bogys nån musik grejja?



2010-03-14, 11:08:44 URL: http://emppen.blogspot.com

NESSU

ja e fittit snygg ;)



2010-03-14, 12:54:40 URL: http://nesslann.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?