för mycket av det goda...

2010-03-06, 12:16:34 / Kategori: Allmänt
blev det igår.
huj!
jag har inte något minne efter halva kvällen :D
men jag hade så sjukt roligt.
och sen så ja...

nu mår jag inte så bra.
skall nog inte röra i alkohol på en god tid.

dagens planer är bara chilligrill!
bruttan är påväg hit så får se vad vi hittar på.
nu skall jag dricka limu tills det kommer ut ur örona.


TACK TILL: mina två borgåchixin och FINA LINA , för att ni gjorde min kväll super rolig :)

ha det bra!
ta med förstånd.

kram:Alex2

finalina

tack själv att du fixa in mej på borgåfest så att ja fick träffa alla dina vänner! :D



2010-03-06, 13:21:32 URL: http://finalina.ratata.fi

wess

de va så rolit att ja fikk komma fast vi nu bara flippa hela tiin, undrar när ja senast ha skratta så myky?:D



2010-03-06, 19:18:27



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?