håltimmeeeee

2010-03-18, 10:43:02 / Kategori: Allmänt
hey!
sitter med Wessus och har håltimme.
ikväll skall jag på anonyma nikotinister. JEJ!
justde mamma kom hem och han träffa henne en stund på morgonen och hon hade köpt MASSOR med väskor.
tyvärr var det mera sommarväskor så jag kan inte andvända dom till skolan men på sommaren kommer ni se mig i min o mammas nya Lacoste väska:)
har inte något bättre att skriva om så jag tänkte berätta vilka bloggar jag läser dagligen.
alla är mina vänner och jag tycker dom har mycket fina bloggar:)


www.kavist.blogg.se

www.emppen.blogspot.com

www.finalina.ratata.fi

www.krusbarochkatter.blogspot.com

www.fannymaria.ratata.fi

www.wessus.blogg.se

www.ppruttis.blogg.se

www.oliviahellroos.blogg.se

www.nesslann.blogg.se


OHO! 9stycken. pluss att jag ibland följer med Kenza, Kissies och Blondinbellas bloggar.


ha en bra torsdag!
imorgon veckosslut.


kram:alex2




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?