hatt-party!

2010-03-20, 13:38:54 / Kategori: Allmänt
God eftermiddag!
Igår bestämmde jag mig för att fara på hatt-fest:D
ganska lyckat överlag men festarna började småningom minska och minska och sedan
var det bara att konstatera att festen var slut och man måst söka sjuss hem.
som tur finns det alltid någon snäll själ som kör hem en!


Idag har jag bara suttit och sett dum ut.
var till butiken med pappa och köpa glass! NAMANAMNAMANM

alltså bruttan kommer hit idag.
men jag talade just med wessus så vi kanske skulle ochså träffas vid något tilfälle.
jag har lust på att festa idag emn inte dricka.
men ni veet, dansa och skratta mycket!
just vad jag är i behov av.


Just nu sitter jag och trögar mig framför datorn och lyssnar på klipperna som jag var med i radion för en tid sedan:D SNACKA OM EGOIST! nej, men , jag var på prg alltid när ddet kom i radion så jag har aldrigt lyssnat på det, och nu verkar det som ett passligt tråkigt tilfälle att göra det.


ha en trevlig lugn lördag kära läsare!

kram:alex2


http://www.yle.fi/extrem/program/program_view.php?id=20
där är länkken till x3ms hemsida,och programet bumerang var jag var med i.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?