kära drogare...

2010-03-23, 15:57:17 / Kategori: Allmänt

Igår kväll så myste vi med lina och såg på täydelliset naiset med MASSOR snacks i våra famnar.
sedan stupade vi i sängen eftersom vi viste att en lång dag väntade framför oss!

MEN HERREGUD ENDÅ!
jag vet inte när jag skulle ha varit såhär mentalt SLUT i huvve senast.
vårt pass på drogtunneln gick ut på att vi satt i ett mörkt,unket, rum med endast några GRANN stakka spottlights på oss. Bara av detdär kan man ju räkna sig fram till huvudvärk.
sedan skulle vi ennu uppföra en berättelse på ca.10 minuter 17 ggr den dagen.
SLUT SLUT SLUT!
mina ögon bara tvinnar.
fast man drack massor med vatten så var man ändå svimmfärdig helatiden.
och saken är ju inte bättre att vi skall dra den typ 10ggr imorgon igen efter skolan.
nåå..man kan den i alla fall:D
pluss att det är till gott ändamål.
att informera unga om droger är någonting jag tycker hör till MÅSTEN!


ikväll skall jag baaaaaaaaaaaaaaaaara ta det LUGNT.

karin kommer hem så måste ju gå för nyfikenhetens skull och höra hur hon har haft det där :)
har saknat henne.

ha det bra!
imorgon skola.
hinner redan sakna mina babianer från skolan fast man bara är borta en dag.

kram:alex2



p.s. HIT E NÅGÅ KONSTIGA GUBBAR PÅ VÅR BACKE SOM HUGGER NER VÅRA TRÄD:D



skrämmande bild..


1,2 miljoner

yeha sistahh ;D



2010-03-23, 19:53:52 URL: http://gullesbrudar.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?