lejonkungen

2010-03-27, 11:36:52 / Kategori: Allmänt
sitter ensam hemma hos karin och lyssnar fullt på lejonkungen-skivan.
DEN E HELT BÄST!

igår så for vi en sväng till hanna med robin och karin.
det var nog helt kuul men jag förstår att robin och karin blev uttråkade:D

jag börjar just gråta de kom en så paha kohta på denhär lejonkungenskivan,då när mufasa dog.
buuuuuuuuuuuuuhuuuuuuuuuuuuuuu.
eller som björn gustafsson skulle sagt: när simba återvänder i lejonkungen...

hahahahahahah...
snyft.



ikväll är det borg rock som gäller med buller och bong:D
efter det är det dox med juuvliga människor hos karin.

kolla in borgrock HÄR

jag skall snart kiila iväg i duschen..jag känner mig smutsig:D
måste bara lägga in några DUMMA bilder jag hittade på karins dator.



sådär gick de förra gången när vi sku bilettä hos karin.LOL



eller sådär.


OKEJ NU RÄCKER DET! måste laga in en lite mindre nolo bild hit :D





han de bra.
kram:alex2



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?