måndagar är värst.

2010-03-29, 15:08:35 / Kategori: Allmänt
hej.
jag var SÅ JÄVLA TRÖTT idag på morgonen.
det blev ganska sent igår med karin och sen hade jag univelat från lördagen så jag är helt dööööd.
ja somna på hissan o hälsoläran-.- NOLOT!

jag har inte ennu bestämmt om jag skall dra mig till syklubben..
kanske man bara borde vila.
fast ikväll blir det i all fall att vara uppe till tie för de kommer DESPERATE HOUSWIFES<3

nu skall jag gå och äta makaronilåda.
adjöösss.
ha de bra.


kram:alex2


förstår ni vafför jag är trött när jag såg ut sådär på lördan.

empo

vetdu myggan....jag hade 120 läsare då du hade länka mej. holy fucking god!!! ja har ALDRIG haft över 100!!! tackk till dej också.. pusipuss<3



2010-03-29, 22:03:20 URL: http://emppen.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?