när ingenting är som det skall.

2010-03-13, 09:24:52 / Kategori: Allmänt
hey.
eller gumorron.
jag vaknade just, fast jag inte mera har någon lust att vakna.
jag känner mig såååå jävla dum och krossad.
helt som om någon skulle kört över mig med en stor lastbil.
mosad.
hur skall man kunna leva livet videra och nångong igen "lita" på människor.
hohoho..
om jag vore stark sku jag slå.
jag skulle slå så hårt att blodsmaken är uppe i halsen,eller ennu bettre i munnen..
sen skulle jag göra presis samma sak tilbaka.

helst av allt skulle jag villa skrika och aldrig lämna min säng,
men livet måste gå vidare fast dedär kommer jag inte att fatta ennu på en tid.
jag är bara så BLIND och DUM!

ojjjhh gud vad skönt att avreagera sig någonstans.



kram:alex2



p.s. polisen kom ti festen och kastade ut alla klockan 11,för att dom inte hade någå polislov. BRA JOBBAT LISSURNA!

wesslan

puss gumman, allt fixar seij! <3



2010-03-13, 19:54:12 URL: http://wessus.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?