skolaskolaskola

2010-03-30, 10:40:56 / Kategori: Allmänt

sitter i datasalen och ser dum ut me wessus och alla andra som har hålare.
de e såååå TRÅKIT!
jag var så trött i dag morsse så jag tog ledigt från mattan för jag kunde inte stå när jag vaknade så måste sova en timme till.
jag börjar få smått panik för snart närmar sig provveckan och jag kan INGENTING!
alltså påriktit ingenting.

ikväll skall jag fara en sväng hem och hälssa på mamma och pappa.
karins pappa kommer hem imorgon så dehär bli min sista natt hos henne.
kanske man borde ha party? :D


nu skall jag fortsätta faceboookkaaa..
vi hörs kanske ikväll mera.
imorgon är det prg som gäller så jag tror jag inte hinner blogga då.

ha det bra!

kram:alex2

en random bild ja hitta på skolans dator.
ganska siisti men det är ju inte bra att se bra ut med en tobak i munnen!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?