söndag

2010-03-21, 11:58:10 / Kategori: Allmänt
sitter och äter glass och är smått deprimerad över att annica just for hem.
jag har så tråkit att jag skulle kunna dö.
saken blir ju inte heller bättre av att min karin far till sverige idag :(
hon kommer hem på tisdagen och på onsdagen åker hennes pappa på semester till cypern och då skall jag bo där en vecka med henne! ROLIGT, MEN FARLIGT!

igår så chillade vi först hemma med karin,jonatan och annica.
sedan åkte vi och hälssade på robin och michelle ett varv till andersböle.
efter det for vi på ett party till några gammla vänner från högstadiet.
kuuul kuuuul.
men jag och annica höll på att dö skratt sedan på kvällen när vi sku börja sova och när vi sjöng lady gaga som kom på voice som någå karoke. vakio vår dåliga humor-.-

imorgon är det skola och en FITTIT tung vecka framför sig:

MÅNDAG: skola,drogtunnelövning

TISDAG: ingen skola men hela dagen drogtunneldrama

ONSDAG: skola först och sen drogttunneldrama+PRG

TORSDAG: skola till 4 och sedan till mariagården

FREDAG:skola och sen får man se vart de bär av.



PUUUUUUUUUUUUUUH!
idag tror jag att jag bara vilar så jag orkar med detdär.


ha en skön söndag.

kram:alex2


Karin

Saknar dej redan! men ja lovar att hämta nånting jätte fint till dej!=)

Kram!<3



2010-03-21, 14:42:35 URL: http://kavist.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?