sööööndagg

2010-03-28, 14:11:16 / Kategori: Allmänt
hej.
hadde nog lite krabbis idag när jag vakna.
men vi sejer int till nån.
jag ha typ sovi 3 timamr i natt.
NOT NAJS!


alltså..
igår va det borg rock.
trots vissa tristheter så var det SUPER BRA, och vi rocka loss till hotta pojkbandet BOB K med fanny lina och emmppppppuuuu.
jeeeee..
synd att jag måste fara så tidigt men karin kom och söka så...
sen blev det liite taget.
"lite" med annica och robin är ingen bra sak.
jag har blåmärke på min rumppa:D

jag var jsut hemma en sväng och bära lite kvistar när vi har huggit massor med träd..det var tungt.

idag skall jag och karin fara en sväng till hennes mamma.
senare ikväll skall vi ta det SUPER chill för att vi båda är heeeelt flunssiga.
karin har ingen röst alls kvar.
kanske man borde kolla om man har någå läxor!


ha en skön trööög söndag.

kram:alex2




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?