thank you bussarna för att ni har piss i huvve...

2010-03-02, 10:19:17 / Kategori: Allmänt
hey!
tisdag.
känner mig som om jag sku bli flunssig ORDENTLIGT just.
vi skall göra ett finska projekt me wessus.
URK!
men i alla fall..
igår var jag till 4 i skolan och efter det så for jag till nickby eftersom vi skulle öva till drogtunneldramat:)
det skall bli roligt att informera till ungdomar om droger när det har blivit så FUCKING vanligt...i alla fall i nickby.

nåjaahh..
ikväll skall jag väl hälssa på lillla karin min!
sen skall jag fortsätta min fina putki att göra läxor.
har blivit riktigt aktiv!
borde läsa på provet ochså:/


AJUUHHH!
de blir lite förbanneligt när bussarna börjar strejka.
jamena..int är ni dom ända med dålig lön!
SÅ SLUTA VARA BARNSLIGA!
allt kommer bli kaotiskt.
findland kommer explodera av kaotiska människor som blir i panik när maten tar slut.

ha en bra dag:)

kram:alex2




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?