Adam,Justin, Sol OCH VECKOSSLUT<3

2010-05-21, 16:45:33 / Kategori: Allmänt
hey.
idag har det varit en mycket het skoldag.
jag väntade såå att den skulle ta slut och jag är väldigt stolt över mig att jag inte skolkade någon timme fast jag tänkte ^^
när jag kom hem så lade jag mig en stund på terassen för jag tycker jag aldrig blir brun! det tar hundra år fast jag helatiden fösöker sola:D

utan resultat kom jag in och satt på datorn.
jag fick sån hemsk fiilis när jag låg ut och stekte fläsket att lyssna på Adam och Justin!
ja fösöker desperat lära dendär Rap delen i Justin Bieber- Baby
HEEEY COMMMOOON, de e helt omöjligt:DD

nu skall jag gå ut och ta lite till sol och vänta på att bruttan skall anlända.
ikväll blir det båtåkning med i alla fall Karin,Bruttz och jonatan:)
JAG ÄLSKAR ATT ÅKA BÅT!
men det har jag väl någon gång sakt.

nu skall jag njuta av min enda "lediga" dag på dethär veckosslutet eftersom jag har jobb imorgon och på söndag är det sån saamaris porvläsning som gäller annors blir det 4 i varend en kurs!

ha en skön fredag!
kram:alex2




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?