bortglömd

2010-05-24, 09:08:21 / Kategori: Allmänt
hej.
jag är lite smått besviken på vår mussa lärare.
vi skulle haft mussa nu och han hade glömmt bort oss så nu har vi håltimme.
fast i princip är det helt bra.
måste göra massor läxor jag inte bara ORKKA laga igår och sen måste jag återhämta mig från en och en halv timme kemi på morgonen.
det vär nog någonting av det värsta, jag varit med om. Jag somnade och drog ett långt sträck med min stabilo penna så nu är mina antekningar heeeelt skit :D

nu skall jag i alla fall gå och skriva min modda textkompetens klar, för den skall inlämnas om några timmar.
jag har ennu en håltimme idag och sen skola till fyra.
stööööööööööööön.
imorgon är jag ledig men jag kallar inte det ledig att läsa på 6 st prov.
SKJUT MEJ!


ha en bra trög måndag.
kram:alex2


jag vill fara och äta på mäkkin och skaffa en såndän mage. den är mysig



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?