Graviditet på G

2010-05-11, 20:54:15 / Kategori: Allmänt
hej!
all min energi har gått åt mitt hälsolära projekt idag.
för det första har jag funderat hela dagen på att om jag hinner göra det i tid och nu har jag typ allt som allt skrivit det 3 timmar idag.
STÖÖÖÖN..
annors var det helt hemsk dag i skolan med massor med timmar men jag är stolt över mig själv att jag inte skolkka en ända som jag nog hade tänkt :D

När jag kom hem tog jag en tupplur för jag var helt död, sen började jag skriva mitt projekt...
sen tog jag en paus och for med karin till grillen och chilla en sväng med basse och olle.
sedan har jag nu bara skrivit..
BARA LITE KVAR!
sen skall jag soooooovaaaaaaa

imorgon sista skoldagen denhär veckan.
ush vad jag har mycket att göra i läx- väg sedan över lovet.

Jaaaa.. imoron är det prg och så jag far dit direkt efter skolan.
på kvällen skall vi till hinssis och chilla:)


ha det bra!
Kram :alex2



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?