heeelt påriktit...

2010-05-23, 18:32:16 / Kategori: Allmänt

är det meningen att nån fösöker ta livet av mig ?
jag drunknar i skol-arbete och annat som ochså borde fixar.
den ända lediga tid jag har vill jag bara vara med vänenr och ha roligt för jag varje dag från 8-4 har typ skola.
ni får ta och leta efter en mer skoltröttare människa än jag!

jaaa.. på fredagen så blev det båtåkning med karin jonatan och bruzz.
det var helt juuvlit:)
jag drack gin.
det var ganska äklit.

på lördagen så chillade vi hos hinssis på förmiddagen och på eftermiddagen till kvällen hade jag jobb på grillen.
gulliga vänenr som jag har satt karin, bruzz och jonatan där och höll mig sällskap:)
sedan hade vi chill/dox/wierd kväll hos oss :D
jag drack nog int nästan någonting men allt var bara sekot.
våra käraste sista gäster for hem klockan 6 på morgonen så vi vaknade först klockan 1 idag.

jag och robin har hållit låg profil hela dagen och jag har fösökt laga mina skol arbeten och "läsa" på prov men ni vet att det inte blir till någonting.
ush ush ush...
heyy kan man skita i allt?
eller måste man bara helatiden stressa så att man nästan är helt psykiskt slut i huvudet?



jag vegt inte.
måste tillbaka till mian böcker nu.

ha det bra!
kram:alex2



p.s. jag tog några bilder igår men eftersom jag är hos karin så har jag inte lagt in dom på datorn ennu.
jag KANSKE vågar publicera några sedan;)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?