hey ho..jag lever sådär halvt

2010-05-03, 16:38:42 / Kategori: Allmänt
HEYYAALLL!
ja feiiila lite på fredan i skolan! hahaha..kan man va sämre än mig på att skolkka?
svart är : nej
Vappen for helt kivasti;)
vissa saker var nog liite sekoga men roligt hade vi!
jag var lycklig att jag fick vara med alla mina juvliga "södra-sibbo"-vänner och ennu till träffa lina fanny och ingves på grillen! lycka<3


tääänx hinssis<3 bruttan,hinssis och andra bruttan. alltså denhär bilden är horribel:D

jaaa..sen på lördagen var vi lite ute o åka ett varv till borgå när vi vaknade.
jag inhandlade en kokis.
nam.
okej ja e random.
sen så for jag på jobb.
vitsi de va stressit o man va så jävla ovan.
på kvällen var de bara chill.
sköööönt,man va så jäävla trött när vi for typ klockan 10 och sova på lördag morgon:D

sen på söndagen sov vi ganska länge och sen for bruttan hem och jag for på jobb.
efter det var jag superduper döööööd så de va bastu o sängen som gällde.

idag har nog varit så jääävlig dag.
aj huuhhhuu.
halv 9 - 4!!!
vem orkkar?
jag hade nog en håltimme så jag var o shoppa en super juuvlig ärmlös huppare.
jag älskar den.'
den är mega myysig.

saakeli efter halva dagen började värka uta någå fruktansvärt i min hals o sen bihålorna var mega sjuka.
så nu sitter jag och snorar ner datorn och huvudet spricker just och halsen fungerar inte alls.
jag kan inte svälja.
snart kommer febern.
= sjuk
= missar MASSOR i skolan
= feilar provveckan med mina härliga 6 PROV!!!!


jag måste vila.
vi hörs.
AJIOS!

kram:Alex2




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?