Onsdag

2010-05-19, 06:48:10 / Kategori: Allmänt
hellou goodmoring my darlings.
öööhh..jag e lite trög:D

i alla fall så börjar min mussa om tyyyp 15 minuter och vi har ett mega paha förhör.
DÄR rök mitt hopp om en 10 i musik.
nää men nu ska ja ennu fixa de :D

sedan har jag kemi. urk-.-

mera timmar hinner jag inte ha idag för jag flyger sedan iväg till tandläkaren i södis.
eller inte flyger , släääpar mig själv dit.
jag är så jävla nervös redan. hur kommer jag inte vara när jag är där`?

ikväll är det prg som gäller!
ser fram imot att dricka kaffe ute i solen och chilla med roliga människor:)



ha en bra dag!
kram:alex2


Olivia

Hu gick de i tandläkaren?? ;)



2010-05-19, 20:16:24 URL: http://oliviahellroos.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?