snacka om lyxigt liv..eller?

2010-05-28, 10:39:01 / Kategori: Allmänt
alkkis:Dnånejh.
har just kommit hem från borgå med karin. Hon hade avslutning och jag skrev hälsolära provet.
det var nog ganska lätt så gokännt får jag i alla fall.

Nu sitter vi hemma och smuttar på lite vitt vin och njuter av livet.
vi skall snart äta något väldigt gourmee..alltså typ nudelsoppa:D

sen skall vi göra oss klara för vi skall båda på dimission.
fast inte på samma, hon skall på emmis och jag skall på min kusins:)
han blev färdig kock.
jej


kanske ni får några outfit bilder om vi orkkar hinner och har lust att fota.
nu skall vi gå och fortsätta njuta av att karin har sommarlov och jag har klarat halva min provvecka och har bara en vecka kvar tills jag slutar skolan.
det skulle kunna bli soligt väder:/


ha det bra!
kram:alex2


p.s. IKVÄLL SKALL DET FIRAS, kanske med lite alkohol;)


en bild från min konfirmation vilket påminner mig om att jag skall nästan genast på
skribaläger när sommarlovet börjar. KUUL, men kommer nog sakna mina idioter här hemma:(



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?