...

2009-01-19, 19:13:14 / Kategori: Allmänt

stress..
stress...
stress..
jag skulle kunna bara sätta mej ner och gråta! jag vet inte om jag årkar mera ja har absolut ingen lust för NÅNTING!
Jag är trött på skolan jag är trött på läxor jag är trött på "vänner" jag är trött på ALLLT!
Finns det någå positivt i en mörk å dyster period i ens liv?
Allt bara kommer som en orkan på en och man är en liten människa som flyger iväg! aldrig har man tid att andas,träffa vänner och göra det man själv vill! Man är i växande ålder och har inte tid att sova på kvällarna för att man ligger och funderar bara över skolan och allt annat tragiskt!
Det är inte bra att stressa när man är såhär ung och jag vet inte vad jag skall göra..
Min hjärna är slutkörd..
Ta mej bort härifrån ..


HJÄLP MEJ!


kram:alex2


Anonym

Is int vara så negativ sötnos gulle!<3 is int stressa ta de bara lugnt allt årdnar no sig enndå de vet du! Love you my girl!



2009-01-19, 20:56:55 URL: http://kavist.blogg.se/

fanny

känner igen problemet helt tillräckligt bra.. :/



2009-01-21, 17:20:29

fanny

känner igen problemet helt tillräckligt bra.. :/



2009-01-21, 17:20:48



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?