midsommar

2010-06-26, 19:33:13 / Kategori: Allmänt
igår var det midsommar och det bär av mot Hartwalls.
Vi åt och drack..DRACK.. där och umgicks med vänner man inte sett på länge.
och det var super härligt.
nya bekantskaper skapade man ochså trots åldern.
alla mina nya vänner är typ 14 :D men det är ju den åldern min kropp och hjärna är i ochså så..

idag har vi bara chillat och varit hos hinssis och simmat och solat.

sedan tyckte karin synd om mej och annica för att vi inte hade ngon mat hemma så hon bjöd oss på en väldigt lyxig midsommar-middag.DELIKAT.

nu bär det av mot hinssis och lite dricka blir det väl idag med:)

ha det bra.
kram:alex2


p.s. jag har en läsare par dag:D känner mig speciell

p.s. 2. kanske det finns några bilder från midsommaren senare bara någon orkar laga dom in på datorn.
eller kanske det är bäst att man INTE lägger dom in på datorn för dom kan vara aningen konstiga:D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?