coola grejs

2010-06-09, 17:34:16 / Kategori: Allmänt
imoron fyller jag 17.
ett onödigt år..
jag har konstaterat att ni skall vara försiktiga när jag får körkort för då kommer det inte mera vara sekert i trafiken.
fast dit är ennu 366 dagar.
nå, tiden går snabbt.
idag har vi allmänt härjat på lägret.
några flickor har jag fått läxa upp men det är ju bara roligt.
en bra grupp är det trots allt.
hade en rolig kantorslektion idag med sång och annat dyligt trevligt.
nu skall vi snart ut och leka aasiga lekar.
vi skall VERKLIGEN plåga dom kära konfirmanderna så dom sen sover i ställe för att skratta och prata i natt..
jag vill ochså sova.
JEJE.
jag hajos idag,sini tycker jag är konstig.
jag flippa totalt för att jag fick en sallad utan äppel.
ha det bra.
kram:alex2
p.s. vanessa vi är en vecka på läger, OCH JO, vi har besöksdag, efter andra dagen :DD
hahahahhaha,snacka om mamisar

NESSU

HAHA ja sku sej de :DD vi ska sova 4 nätter me 86 ungar i tält mitt in i skogen hundra kilometer ifrån mamma å int har vi någå besöksda för de int :DD



2010-06-09, 17:57:39 URL: http://nesslann.blogg.se.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?